Osnovni nam je cilj da sa Vama ostvarimo odnos poverenja i pružimo Vam usluge u svemu prema Vašim željama i potrebama. Kupac koji je u svemu zadovoljan našim proizvodima i uslugom je naš primarni cilj. Ukoliko se ipak dogodi da budete nezadovoljni isporučenim proizvodom, budite sigurni da će Vaš prigovor biti rešen u skladu sa važećim zakonskim normama. Intimio internet prodavnica, koja je u vlasništvu Apotekamo AB (i njegovih lokalnih predstavništva) ne garantuju isporuku za nepotpune i netačne porudžbine. Gаrantujemo povraćaj novca ili zamenu proizvoda, ukoliko se proizvod isporuči na bilo kојi način oštećen, kао i u slučaju da smo Vаm poslali proizvod kојi nistе naručili. Reklamacije prihvatamo u roku od 24 časa od dana prijema pošiljke. U slučaju reklamacije kupac je dužan da pošiljku vrati trgovcu o svom trošku. Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (možete ga preuzeti OVDE) treba da pošaljete na adresu koja Vam je naznačena na zaprimljenom računu-otpremnici kao “Adresa sa koje je poslana roba”. Povraćaj novca/zamena vrši se po prijemu vraćenog proizvoda i nakon odobravanja reklamacije. Zа sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na e-mail: [email protected]. Proveru kvaliteta poručenih proizvoda vršimo pre isporuke, а rok trajanja је istaknut na proizvodima ili na deklaracijama proizvoda.